українська російська англійська
Автоматизована система відбору поїзних бригад запобігає корупції при призначенні на рейс
22.03.2012 | 10:56
Прес-служба Укрзалізниці

Введена з 1 липня 2011 року автоматизована система відбору поїзних бригад (АС ФПП) приносить позитивні результати.

Дана система формує бригади провідників на той чи інший маршрут за принципом випадкових чисел з метою неупередженого відбору кандидатів на роботу, уникнення людського фактору при здійсненні  розстановки працівників поїзних бригад, покращення трудової дисципліни та кваліфікаційного рівня обслуговуючого персоналу пасажирського господарства.

«Завдяки автоматизованому формуванню немає впливу людського чинника, а саме підбір членів поїзної бригади не залежить від суб’єктивного оціночного вибору посадових осіб структурних підрозділів. Всі провідники, начальники поїздів отримали рівний неупереджений доступ до усіх рейсів українських залізниць. Це сприяє підвищенню професійного рівня надання послуг пасажирам незалежно від рейсу, зменшенню кількості порушень та створює рівні умови для провідників при розподілі поїздів та маршрутів», - розповів начальник головного пасажирського управління Олександр Іванько. Також він зазначив, що ротація поїзних бригад відбувається один раз на 3 місяці. За словами Олександра Іванька, із введенням автоматизованої системи відбору вдалося уніфікувати запис у трудових контрактах як провідник пасажирських вагонів, без доповнень: фірмових, міжнародних, приміських поїздів.

Також він розповів, що впродовж 2011 року зменшилась кількість працівників, які допустили порушення правил перетину державного кордону – до 120 осіб (у 2010 році – 136), безквиткове перевезення пасажирів допустили 492 працівники (у 2010 році – 744), перевезення без оплати багажу або ручної поклажі допустили 200 працівників (у 2010 році – 248). За усі зазначені порушення у 2011 році звільнено 309 працівників та притягнуто до дисциплінарної відповідальності 312 їх керівників.

Також автоматизована система відбору поїзних бригад сприяла зростанню заробітної плати (до 10%) 14270 провідникам пасажирських вагонів і 498 начальникам поїздів.

   Загалом, одним із пріоритетів своєї діяльності керівництво Укрзалізниці ставить найширше застосування автоматизованих систем і процесів, які дозволяють уникнути суб’єктивного впливу посадової особи на процес прийняття рішень.            

версія для друку