українська російська англійська
Укрморрічінспекція: Від реєстрації 1200 суден до держбюджету надійшло понад 700 тис. грн.
15.06.2012 | 16:05
Прес-служба Міністерства інфраструктури

З початку надання Укрморрічінспекцією адміністративних послуг у сфері реєстрації суден – з 14 грудня 2011 року – відомством вже організовано і здійснено близько 1200 реєстраційних дій щодо суден у Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України та видано відповідні суднові реєстраційні документи. При цьому відрахування до Державного бюджету від надання зазначених адмінпослуг склали понад 700 тис. грн. Про це повідомив перший заступник Голови Укрморрічінспекції Борис Нікіфоров на засіданні Колегії Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті.

Крім того, як поінформував Борис Нікіфоров, з початку роботи відповідної комісії з ліцензування Укрморрічінспекції – з 6 грудня 2011 року – до відомства від суб’єктів господарювання надійшло 300 заяв про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу річковим, морським транспортом та їх копій. На початок червня поточного року Укрморрічінспекцією вже видано 154 ліцензії та 313 копій ліцензій. Відрахування до Державного бюджету за ці адмінпослуги склали 169 тис. 201 грн.

При цьому Укрморрічінспекція здійснює постійний контроль за дотриманням суб’єктами господарювання ліцензійних умов при перевезенні пасажирів, небезпечних вантажів та багажу морським і річковим транспортом. Так, на початок червня 2012 року дозвільно-ліцензійним відділом спільно з територіальними органами відомства вже проведено 17 планових перевірок ліцензіатів.

Розроблено та винесено на громадське обговорення проект наказу Міністерства інфраструктури України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу річковим, морським транспортом» (http://www.mtu.gov.ua/uk/alias_51/28287.html).

Разом з цим, постійно ведеться робота над підвищенням якості адміністративних послуг, що надаються населенню у сфері морського та річкового транспорту – для забезпечення максимальної зручності споживачів цих послуг.

Так, як відзначив перший заступник Голови, зважаючи на збільшення кількості звернень громадян щодо реєстрації плавзасобів населенням, наказом Міністерства інфраструктури України № 179 від 22 березня 2012 року «Про деякі питання здійснення реєстраційних дій у Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України» затверджено перелік морських торговельних портів, капітанам яких надані повноваження для здійснення реєстраційних дій у Державному судновому реєстрі та Судновій книзі України.

Відтак, здійснювати реєстраційні дії щодо суден наразі мають право капітани Ізмаїльського. Іллічівського, Білгород-Дністровського, Одеського, Миколаївського, Херсонського, Євпаторійського, Севастопольського, Керченського, Маріупольського, Феодосійського, Ялтинського морських торговельних портів та порту «Южний».

Крім того, створені міжрегіональні територіальні органи Укрморрічінспекції в Одесі, Севастополі, Києві, Львові, Дніпропетровську, Маріуполі, Харкові, Ізмаїлі вже розпочали своє функціонування, тому населення може звертатися безпосередньо на місцях за отриманням вичерпної інформації та необхідними формами бланків реєстраційних документів.

Ведеться робота і з вдосконалення існуючої нормативної бази у сфері реєстрації суден. Так, за період застосування Порядку ведення Державного суднового реєстру України і Суднової книги України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1069 ще 26 вересня 1997 року, набули чинності нові національні та міжнародні законодавчі акти, крім того Україна приєдналась до низки Міжнародних конвенцій та угод з питань судноплавства.

Саме з метою приведення зазначеного Порядку у відповідність до діючих національних та міжнародних норм Укрморрічінспекцією створено спільну робочу групу, до складу якої увійшли як фахівці відомства, так і представники Мінінфраструктури, Регістра судноплавства України. Зазначена робоча група у найближчий час має розробити та внести ряд змін до Порядку – для удосконалення діяльності з питань державної реєстрації суден і однозначного застосування положень Порядку органами державної влади. Це, у свою чергу, дозволить підвищити якість послуг, що надаються населенню при реєстрації плавзасобів, створить єдину та прозору систему такої реєстрації.

 

 

версія для друку