українська російська англійська
Киянам повертатимуть гроші за неякісні житлово-комунальні послуги
09.10.2012 | 10:10
Київська МДА

У КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» нагадали, що в разі надання неякісних житлово-комунальних послуг підприємство здійснюватиме перерахунок. Таким чином, кияни не сплачуватимуть за неякісні послуги.

Тільки з початку 2012 року за неналежно надану послугу мешканцям столиці перераховано понад 30 млн. грн.

Зауважимо, що нормативним вважається безперебійне надання послуг з централізованого опалення впродовж всього опалювального сезону. Якщо послуга надана не в повному обсязі (або не надана), споживач повинен повідомити про це виконавця в усній чи письмовій формі. Зауважимо, що повідомлення споживача обов’язково реєструється представником виконавця в журналі реєстрації заявок споживачів.

За результатами перевірки та встановлення факту неналежного надання або ненадання послуг складається акт-претензія, який підписує споживач та представник організації, що обслуговує будинок.

Акт-претензію розглядають та упродовж трьох робочих днів повідомляють споживачеві про її задоволення або про відмову у задоволенні (причину відмови обґрунтовують).

Нагадаємо, що нормативною вважається температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) 18°Cнаріжних кімнатах 20°C).

Допустимий строк відхилення – 12 годин на добу (один раз на місяць).

Зменшення плати – на 5% за кожний градус відхилення від 18°C до 12°С у житлових приміщенняхнаріжних кімнатах від 20°C до 14°C) за період відхилення (протягом усього строку відхилення).

При температурі в житлових приміщеннях нижчій ніж 12°Cнаріжних кімнатах нижчій ніж 14°C) плата за централізоване опалення не стягується.

 

версія для друку