українська російська англійська
Микола Азаров: У громадян з'являється все більше можливостей для комунікації із владою
13.11.2012 | 13:37
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ

Прем’єр-міністр України Микола Азаров задоволений тим, що у громадян з’являється все більше можливостей для безпосередньої комунікації із владою. Про це він заявив під час ознайомлення з роботою «Урядового контактного центру».

«Надзвичайно добре, що «Урядовий контактний центр» розпочинає реалізовувати не тільки форму спілкування з людьми за допомогою телефонного зв’язку, а й вже відкрив свій Інтернет-сайт та в автоматичному режимі приступив до опрацювання звернень громадян», - сказав Микола Азаров.

Він підкреслив, що останні кілька років Кабінет Міністрів значну увагу приділяє роботі із запровадження електронного урядування та, зокрема, програми «Відкритий Уряд».

За його словами, це дозволить звести до мінімуму час для опрацювання звернень, підвищити рівень реагування на них.

«Моє спілкування з громадянами у Фейсбуці говорить про те, що Інтернет – це надзвичайно важливий канал зворотного зв’язку, через який ми отримуємо абсолютно правдиву інформацію про ситуацію у країні. Країна у нас велика, і ті офіційні джерела інформації, зокрема органи статистики, офіційні звіти міністерств, відомств, обласних та районних адміністрацій, інколи не здатні точно передати реальну ситуацію на місцях», - сказав Микола Азаров.

При цьому він підкреслив, що через Інтернет громадяни допомагають контролювати виконання рішень на місцях.

Прем’єр-міністр України Микола Азаров ознайомився з роботою «Урядового контактного центру», поспілкувався з операторами та відповів на дзвінок абонента Урядової гарячої лінії.

Глава Уряду зазначив, що до 2011 року координацію цієї гарячої лінії здійснювало Міністерство соціальної політики. Після чого Кабінет Міністрів прийняв рішення про переведення її на урядовий рівень.

«Ми це зробили для того, щоб всі звернення наших громадян доходили до міністерств та відомств під егідою Уряду. Це рішення себе виправдало, оскільки кількість звернень зросла майже в два рази і, найголовніше, підвищилася якість їх опрацювання», - сказав Микола Азаров.

Прем’єр-міністр України Микола Азаров попросив директора Центру підготувати йому список областей, які незадовільно реагують на звернення громадян.

«Урядовий контактний центр» розпочав роботу у 2009 році. А цього року запрацював ще й сайт Центру, який приймає звернення громадян в електронному вигляді. Контактний центр не лише приймає звернення від громадян, а й передає їх до відповідних міністерств і відомств, контролює оперативність і якість реагування на звернення. Для відповіді на звернення встановлено чіткі строки - 5 днів, якщо звернення не потребує додаткового вивчення, 15 днів, якщо потрібне додаткове опрацювання. За 10 місяців 2012 року на Урядову гарячу лінію надійшло на 20% більше звернень, ніж за весь 2011 рік.

 

версія для друку