українська російська англійська
МОНмолодьспорту покращуватиме якість тестів
18.12.2012 | 17:39
Прес-служба МІНІСТЕРСТВа ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

МОНмолодьспорт обов’язково реагуватиме на запити громадськості щодо підвищення якості тестових завдань. Про це сьогодні зазначив тимчасово виконуючий обов’язки Міністра освіти і науки, молоді та спорту Євген Суліма під час Десятої наради партнерів Альянсу Програми сприяння зовнішньому тестуванню в Україні (USETI), яка відбулася на базі Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

У нараді взяли участь директор Альянсу Ярема Бачинський та представники провідних вищих навчальних закладів України.

«Варто відзначити, що співпраця, яка існує між Міністерством освіти і науки, молоді та спорту та Альянсом Програми сприяння зовнішньому тестуванню в Україні носить змістовний характер. Мені приємно брати участь у цих дискусіях. Головне, що нам вдається – це чути один одного, розуміти аргументи, які використовує кожен з нас, які цілі ми ставимо перед собою. Таким чином з’являється можливість розуміти ті питання, на які треба шукати відповідь», - сказав Євген Суліма.

За його словами, на сьогодні для МОНмолодьспорту є вкрай актуальним питання покращення якості тестів.

«Питання про те, чи потрібні тести, чи ні повинні залишитися у минулому. Питання, яким чином повинні проводитися тести теж залишилися в минулому. На сьогодні в суспільстві актуальним питанням є якість тестів. Тому ці завдання ми ставимо і перед Українським центром оцінювання якості освіти. Міністерство обов’язково реагуватиме на запити громадськості щодо підвищення якості тестових завдань», - наголосив т.в.о. Міністра.

Євген Суліма підкреслив, що «необхідно рухатися вперед, маючи той досвід, який у нас є з 2007 року, говорити про те, яким чином ми повинні далі розвивати систему незалежного тестування».

Окрім того, т.в.о. Міністра зазначив, що «сьогодні ми знаходимо порозуміння в тому, що тестова форма може більше застосовуватися у вищих навчальних закладах. Вона може бути тим механізмом оцінки знань при вступі до ВНЗ, коли ми говоримо про автономію вищого навчального закладу; як більш висока вимога до знань тих, хто вступає, наприклад, до дослідницького вищого навчального закладу».

 

 

версія для друку