українська російська англійська
Запровадження IT-технологій дозволить Укртрансінспекції оптимізувати роботу з видачі дозволів
04.02.2013 | 15:34
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Укртрансінспекція вживає усі необхідні заходи для оптимізації роботи щодо видачі дозволів на міжнародні автомобільні перевезення. З цією метою відомством наразі розроблено нове програмне забезпечення – автоматизоване робоче місце «Централізований облік дозволів на міжнародні перевезення», яке у разі успішної апробації планується встановити на усіх пунктах видачі дозволів. Про це йшлося на засіданні Колегії Укртрансінспекції.

Зокрема, розповідаючи про основну мету та переваги запровадження такого програмного забезпечення, заступник Голови Укртрансінспекції Геннадій Рак наголосив, що таке нововведення, передусім, дозволить посилити контроль за оформленням, використанням та поверненням дозволів. Це також дозволить зменшити кількість документів, що на сьогодні необхідні перевізнику для отримання дозволу. Відтак, з переліку пропонується виключити реєстри іноземних дозволів.

«Крім того, для українських перевізників така програма надаватиме більш розширені можливості. Зокрема, перевізник за допомогою Інтернету зможе зайти на сайт Укртрансінспекції та отримати інформацію про залишки дозволів у будь-якому пункті видачі в режимі реального часу (відомості у програмі оновлюватимуться щогодини). Це, у свою чергу, дозволить перевізнику ефективніше планувати свою діяльність», - зазначив Геннадій Рак.

«Це лише перший етап запровадження цього програмного забезпечення. На другому етапі перевізник зможе у режимі «on-line» зробити замовлення необхідного йому дозволу», - зазначив Голова Укртрансінспекції Євген Пронченко.

З 4 лютого програмне забезпечення працюватиме у тестовому режимі у Пункті видачі дозволів «Київ». Після апробації та проведення навчання усіх фахівців програма буде запроваджена й у інших пунктах видачі дозволів.

версія для друку