українська російська англійська
В Україні розпочинають формувати пункти збуту сільгосппродукції
12.07.2013 | 13:33
ПРЕС-СЛУЖБА МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА

В Україні почнуть розбудовувати фермерські магазини, споживчі ринки та заготівельну кооперацію. Це допоможе селянам збути вироблену продукцію без штучного заниження цін посередниками. Відповідно, споживачі отримають свіжу продукцію за прийнятною ціною.

Про це повідомив під час робочої поїздки до Миколаївської області Міністр аграрної політики та продовольства Микола Присяжнюк.

«Селянські господарства на сьогодні дають більше 50% валу сільгосппродукції. Вони виробляють якісну продукцію, яку хоче споживач. Однак, виростивши, господар часто не знає, куди збути свою продукцію. Тому, здійснивши опитування понад 11 тис. сільських і селищних голів, ми приступаємо до формування збутової мережі. Це ми також передбачили у програмі «Рідне село», − зазначив Міністр.

Микола Присяжнюк додав, що протягом 2 років такий експеримент проводили на Волині. В результаті молоко у селян закуповували по 4 гривні, тоді як в усій державі – по 2,5 гривні. Споживач купував це молоко в магазині також значно дешевше, ніж у мережі організованої роздрібної торгівлі.

«Тобто, шляхом такої заготівельно-збутової кооперації ми стабілізуємо цінову ситуацію як для споживача, так і для виробника за рахунок усунення необґрунтованих посередників. Окрім того, ми створимо фермерські магазини, споживчі ринки і заготівельну мережу. А після цього почне зростати і виробництво», − наголосив Микола Присяжнюк.

 

версія для друку