українська російська англійська
Співробітництво в авіакосмічній галузі вигідне як Україні, так і Росії, - М.Азаров
28.08.2013 | 11:29
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЇ ТА КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ СЕКРЕТАРІАТУ КМУ

Україна зацікавлена і в подальшому розвивати співробітництво і кооперацію з Російською Федерацією в авіакосмічній галузі, наголосив Прем’єр-міністр України Микола Азаров під час засідання Уряду 28 серпня 2013 року.

На його переконання, така співпраця вигідна обом державам.

«Авіакосмічна галузь – яскравий приклад того, які переваги дає співробітництво і кооперація, і які втрати несе розмежування потенціалу», - наголосив Микола Азаров.

Він підкреслив, що Україна традиційно спеціалізується на створенні важких транспортних літаків, середньомагістральних пасажирських лайнерів і на авіадвигунобудуванні: «У цій сфері ми досі випереджаємо світові розробки».

Водночас в Росії в цих сегментах авіабудування помітних досягнень досі немає. «Очевидно, що співробітництво в сфері авіабудування підсилює позиції наших країн», - наголосив Прем’єр-міністр.

За словами Миколи Азарова, серед партнерів українських наукових колективів і підприємств багато російських: 3 авіаційні заводи; 23 науково-дослідних інститути; 33 підприємства-розробники та постачальники обладнання і систем; 63 підприємства-постачальники матеріалів; 11 ремонтних авіаційних підприємств.

Україна разом з Російською Федерацією реалізує такі масштабні проекти в галузі літакобудування, як: серійне виробництво пасажирських літаків Ан-148; серійне виробництво пасажирських літаків Ан-140; модернізація літаків Ан-124-100; у рамках окремої міжурядової Угоди – розробка та серійне виробництво військово-транспортного літака Ан-70 з двигунами Д-27.  

Сьогодні конструкторські бюро розпочали роботи над створенням нового транспортного літака АН-178 та авіаційного двигуна нового покоління АІ-28. Це техніка, розроблена на значне випередження конкурентів. Але завоювати ринок вона зможе лише тоді, коли буде створена передова виробнича база для серійного випуску і побудована глобальна сервісно-маркетингова система, наголосив Микола Азаров.

«Треба реалістично визнати, що сьогодні Україна одна поки не може вирішити таке завдання. Ми розуміємо, що розвиток авіаційної галузі потребує значних фінансових ресурсів», - зазначив він та додав, що у зв’язку з цим держава створює умови для інвестиційно-інноваційного розвитку аерокосмічної галузі.

 

 

версія для друку