українська російська англійська
Укрдержреєстр консультує через скайп
05.09.2013 | 14:37
Прес-служба державної реєстраційної служби

Учора в Будинку Уряду відбулася прес-конференція Голови Державної реєстраційної служби України Дмитра Ворони на тему «Електронні сервіси Укрдержреєстру».

Голова Укрдержреєстру розповів присутнім про постійний процес удосконалення реєстраційних процедур із залученням до цього новітніх технологій. Зокрема, про встановлення веб-камер у відділах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та бізнесу, що дозволило відрегулювати потоки відвідувачів та ліквідувати черги.

Запровадження попереднього запису на прийом через мережу Інтернет дозволяє зекономити час відвідувачів. І цим сервісом вже скористалися 6498 громадян. Найближчим часом ця послуга стане доступною у всіх відділах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та відділах державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у кожному регіоні України.

Дмитро Ворона також розповів журналістам про подальші перспективи удосконалення та скорочення часу реєстрації документів. Цьому допомагають електронні системи керування чергою, які вже успішно функціонують у 9 органах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та 19 відділеннях державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а до кінця нинішнього року планується встановити у найбільших містах України ще 180 таких систем.

Отримати консультацію фахівців Укрдержреєстру можна за допомогою скайп-зв’язку чи по телефону. З початку роботи сервісу вже надано 2 432 консультації за допомогою скайп та 7 399 консультацій за допомогою телефонного зв’язку.

Вже сьогодні можна зареєструвати власний бізнес, не виходячи з дому, а також відстежувати стан проведення державної реєстрації у режимі реального часу.

Укрдержреєстром ведеться робота щодо розширення переліку послуг, які можна отримати через мережу Інтернет та сучасних засобів зв’язку.

Так, вже найближчим часом ми плануємо започаткувати смс-розсилку повідомлень про проведення державної реєстрації. Мова йде, в першу чергу, про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

З січня 2014 року набувають чинності зміни до законодавства, які дадуть змогу надавати запити та отримувати виписки, витяги, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців через Реєстраційний портал у електронному вигляді.

«Ми докладаємо максимум зусиль, щоб зробити наші послуги якісними, зручними та доступними кожному конкретному громадянину, а нашу роботу – прозорою та зрозумілою», - наголосив Голова Укрдержреєстру Дмитро Ворона.

 

 

 

 

версія для друку