українська російська англійська
Укрзалізниця підвищила зарплату машиністам, які працюють з більшою продуктивністю
26.09.2013 | 15:00
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

На виконання зобов’язань Галузевої угоди Укрзалізниця створює умови для підвищення заробітної плати локомотивним бригадам (машиністам та їх помічникам), які працюють з більшою продуктивністю  - на подовжених дільницях.

Укрзалізниця пропонує начальникам залізниць стимулювати працівників, які обслуговують такі дільниці. Зокрема, відповідно до наказу, якщо машиніст та помічник машиніста вантажного поїзда обслуговують дільницю протяжністю від 250 км до 330 км включно, то годинні тарифні ставки збільшуються до 10 відсотків. При обслуговуванні дільниці протяжністю понад 330 км у вантажному русі – збільшення годинних тарифних ставок становить до 15 відсотків.

У пасажирському русі, у разі протяжності дільниці від 290 км до 370 км включно, – годинні тарифні ставки локомотивних бригад зростуть до 10 відсотків, понад 370 км – до 15 відсотків.

Подовжені дільниці мають більшу протяжність, ніж інші дільниці залізниць, – понад 250 км. Перевезення вантажів подовженими дільницями дозволяє швидше доставити вантаж і не витрачати час на заміну локомотива чи локомотивної бригади. На подовжених дільницях машиністи та їх помічники працюють більше часу та долають більшу відстань, порівняно із роботою на інших дільницях залізниць.

За 8 місяців  2013 року за технологією роботи на подовжених дільницях проведено 34428 поїздів, з них по залізницях: Донецька – 2250; Придніпровська – 5307; Південна – 3161; Одеська – 16048; Південно-Західна – 3961; Львівська – 3701.

Середній час роботи локомотивної бригади на подовженій дільниці обслуговування вантажних поїздів в одному напрямку складає орієнтовно 10,5 годин.

Довідково

Наразі локомотивні бригади залізниць України обслуговують 32 подовжені дільниці, у тому числі: Донецька залізниця – 7, Придніпровська – 3, Південна – 2, Одеська – 7, Південно – Західна – 9, Львівська – 4. Наприклад, це сполучення Козятин-Львів, Пятихатки-Ясинувата, Знам’янка-Одеса, Куп’янськ-Полтава та ін.

Галузева угода між Державною адміністрацією залізничного транспорту України та Профспілками є основним галузевим документом, що встановлює мінімальні і обов’язкові для врахування при укладанні колективних договорів на підприємствах, в організація та установах залізничного транспорту галузеві норми в оплаті і умовах праці, пільги, трудові та соціальні гарантії.

версія для друку