українська російська англійська
Залізниці України перевиконали річний план з модернізації колії
16.10.2013 | 11:44
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

Із початку 2013 року залізничники модернізували 257,2 км інфраструктури, що становить 112% планового завдання. Різні види ремонтних робіт проведені на 1935 км колії. Про це повідомили в Головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці.

Справний стан колії, стрілочних переводів, переїздів та інших пристроїв колійного господарства є однією з основних умов безпечних перевезень пасажирів та вантажів залізничним транспортом. 2013 року колійники планували модернізувати близько 230 км. Плановий рубіж було подолано в жовтні. Окрім цих робіт, залізничники капітально відремонтували майже 500 км колій (115% до плану). Середнім ремонтом полагоджено близько 820 км (128%), а комплексно-оздоровчим – понад 360 км (90%).

Найдовші відтинки модернізованих колій – на Південно-Західній залізниці. Її працівники осучаснили 76 км. Після капітального ремонту нині експлуатуються майже 90 км, після середнього – 176 км. На Одеській залізниці модернізація охопила 67 км колій, капітальний ремонт – майже 100 км, середній – близько 180 км. Станом на початок жовтня, колійники Придніпровської залізниці модернізували 46 км, капітально відремонтували 72 км, а середній ремонт провели на 170 км.

Окрім того, залізничники замінили на нові 186 стрілочних переводів, на придатні – 317. Середнім ремонтом полагоджено 588 комплектів стрілочних переводів (113% від плану).

Загалом стан залізничної інфраструктури задовольняє вимоги до перевезень, пояснюють фахівці колійного господарства. Ремонти ділянок призначаються відповідно до Положення про проведення планово-запобіжних ремонтно-колійних робіт. При цьому враховуються пропущений тоннаж по коліях, термін використання об’єктів інфраструктури, фактичний стан колії, зокрема, стан скріплення та рейкового господарства.

«Ремонт і модернізація колій сприяє розвитку транспортних коридорів і швидкісного руху. Після оздоровлення залізничної інфраструктури підвищуються інтенсивність та швидкості руху на дільницях, знижуються експлуатаційні витрати на утримання колії, покращується плавність ходу вагона, а отже – і комфортність подорожі пасажирів», – розповіли в Головному управлінні колійного господарства.

Довідково

Експлуатаційна довжина головних колій – 21640,4 км; з них 74% - безстикова колія.

версія для друку