українська російська англійська
Торік через роздрібну мережу продано вітчизняних споживчих товарів на суму 231,2 млрд. грн.
13.11.2013 | 11:26
Прес-служба Міністерства економічного розвитку і торгівлі

На сьогодні продукція вітчизняних товарів представлена дуже широко в роздрібній мережі і продовжує користуватися значним попитом серед українських споживачів. Про це зазначив директор департаменту розвитку торгівлі Мінекономрозвитку Ігор Гарбарук.

«Коли ми віддаємо перевагу саме національному товару, – то ми, звичайно, інвестуємо кошти в економіку власної країни. Інвестиції у власну економіку необхідні, саме тому і Уряд, і товаровиробники дуже багато зробили корисного в цій справі» - наголосив Ігор Гарбарук.

За словами експерта, обласні державні адміністрації та районні держадміністрації в регіонах також відіграють значну роль у формуванні конкурентоспроможності вітчизняних товарів. Зокрема, було проведено велику кількість виставкових і ярмаркових заходів, які продемонстрували дійсно високі показники.

«Це дає можливість вітчизняним виробникам (а особливо тим невеличким виробникам, які тільки розвиваються) реалізовувати свою продукцію, з іншої сторони – це дає змогу нашим споживачам отримувати якісну продукцію зі знижкою в 10-20%» - підкреслив директор департаменту розвитку торгівлі.

Експерт Мінекономрозвитку зазначив, що протягом 2012 року через роздрібну мережу підприємств-юридичних осіб було продано споживчих товарів вітчизняного виробництва на суму 231,2 мільярди гривень. Тобто, із загального обсягу продажу товарів, що реалізуються через офіційно зареєстровані торгові підприємства, 58,9% складають товари, вироблені підприємствами України. Також в 2012 році в торгівельній мережі було реалізовано 86,3% продовольчих товарів українського виробництва. Яйця і яйцепродукти в 2012 році склали 98,5% і 98,2%, а в першому півріччі 2013 року – 98,1%. М’ясокопчена, солена продукція та вітчизняні ковбасні вироби – 96%, молоко й молочна продукція – 92%. Ігор Гарбарук резюмував: такі високі показники свідчать, що український споживач власною гривнею голосує за національного виробника.

 

 

 

версія для друку