українська російська англійська
Сергій Рудик: Звернення громадян – це кропітка та невідкладна робота для кожного із нас
29.04.2014 | 11:14
Прес-служба Державного агентства земельних ресурсів

Звернення громадянце не причина головного болю, а кропітка та невідкладна робота для кожного із нас. Ми маємо всіляко удосконалювати зручний та дієвий механізм зворотного зв’язку з громадянами. Беру під особистий контроль цей важливий сегмент роботи. Кожне без винятку звернення ми маємо сприймати як власну проблему, як свою біду. Той, хто вважає інакше, набув черствості душі до чужої біди, звик до звернень і скарг як хірург до крові, має шукати інше місце роботи”, – наголосив під час апаратної наради Голова Держземагентства України Сергій Рудик.

З початку року до Держземагентства надійшло 1 035 письмових звернень від громадян, що на 28% менше порівняно з аналогічним періодом 2013 року. Третина скарг стосувалася питань щодо порушень термінів або необґрунтованих відмов у реєстрації земельних ділянок, виправлення помилок, допущених під час ведення Державного земельного кадастру, функціонування публічної кадастрової карти та внесення змін до неї. Крім того, 30% звернень громадян стосувалися надання земельних ділянок сільськогосподарського призначення, чвертьроз’яснень земельного законодавства. Не може не хвилювати нове керівництво Держземагентства те, що практично кожне десяте зверненняце скарга на посадових осіб територіальних органів Держземагентства, а саме: звинувачення у корупції під час надання витягів з Державного земельного кадастру та при затвердженні проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок сільськогосподарського призначення, а також щодо порушень законодавства під час призначення та звільнення з посад.

Впродовж поточного року повторно звернулися до Держземагентства 330 громадян, що на 100 повторних звернень менше порівняно з минулим роком.

Найбільше звернень надійшло з м. Києва та Київської області – 28% від їх загальної кількості; по 7% – з Дніпропетровської, Харківської, Донецької, Одеської, Запорізької, Полтавської областей.

Безвідповідальне ставлення до розгляду звернень громадян спостерігається у Головному управлінні Держземагентства у Харківській області, про що свідчить найбільша серед усіх територіальних органів кількість повторних скарг (35%) від загальної кількості звернень, що надійшли від громадян Харківської області.

Керівник земельного відомства дав доручення ретельно проаналізувати роботу керівників відповідних територіальних органів Держземагентства та надати пропозиції для прийняття відповідних кадрових рішень.

 

версія для друку