українська російська англійська
Андрій Пивоварський: Зміни в українському законодавстві дозволять остаточно завершити дерегуляцію у морських портах
10.09.2015 | 16:28
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Зміни в українському законодавстві дозволять остаточно завершити дерегуляцію у морських портах. Про це заявив Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський 10 вересня під час вітальної промови до учасників IX Міжнародного «Чорноморського контейнерного саміту 2015» в Одесі, присвяченого питанням розвитку ринку контейнерних перевезень через порти України.

За словами Міністра, мета спростити процедури в портах стояла перед відомством з початку 2015 року. З того часу Мінінфраструктури було здійснено цілий комплекс заходів. Важливе досягнення – скасування обов’язкового контролю ізольованого баласту, що зруйнувало умови для корупційних схем обсягом щонайменше 500 млн. грн. на рік. Крім того, у відомстві розробили нові, спрощені правила оформлення суден і вантажів у морських портах. 8 вересня вони набули чинності. Заключним кроком мають стати зміни у законодавстві України.

«Ми будемо співпрацювати з Мінприроди, Мінагрополітики, Державною фіскальною службою, щоб довести справу до кінця. Потрібно змінювати багато наказів, постанов, законів. Ми готові і будемо це робити, в нас є підтримка Кабінету Міністрів. Розраховуємо, що завдяки командній грі з усіма органами влади до кінця 2015-го нам вдасться ще більше спростити процедури в портах», - підкреслив Андрій Пивоварський.

У саміті також взяв участь Юрій Васьков, заступник Міністра з питань морського і річкового транспорту. За його словами, зараз на часі внесення змін до постанови Кабміну №1030 від 05.10.2011 про здійснення попереднього документального контролю в пунктах пропуску через державний кордон України. Зміни покликані визначити функції митної служби як єдиного органу, що матиме право здійснення документального контролю суден на кордоні. 

Крім того, Мінінфраструктури продовжує роботу із заінтересованими міністерствами щодо скасування низки обов’язкових документів, зокрема, окремих ветеринарних свідоцтв і сертифікатів для перевезення зерна. В обговоренні знаходиться і скасування обов’язкового контролю паспортів моряків.

«Після завершення дерегуляції у портах діятимуть представники лише двох контролюючих служб – прикордонники, що отримають функції екологічної служби, і митники, що виконуватимуть решту контролюючих функцій. Ці нововведення вимагають внесення змін до багатьох нормативно-правових актів. Після цього українські порти будуть повністю відповідати кращій міжнародній практиці», - зазначив Юрій Васьков.

 

 

 

версія для друку