українська російська англійська
НКРЕКП встановила гарантовані стандарти якості послуг з електропостачання для споживачів, що надасть можливість отримати компенсацію за неякісні послуги
19.10.2016 | 10:54
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на своєму засіданні прийняла Порядок забезпечення стандартів якості послуг з електропостачання (постанова НКРЕКП від 18.10.2016 № 1841).

Цей Порядок розроблений з метою захисту прав споживачів, яким надаються послуги з електропостачання неналежної якості, стимулювання ліцензіатів до підвищення рівня якості послуг та відповідає практиці європейських країн.

Порядок запроваджує загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів.

Постанова направлена на державну реєстрацію в Міністерство юстиції України та вступає в дію після офіційного оприлюднення.

«Це дуже важливе рішення, яке Комісія прийняла ще до введення в дію Закону про Регулятора. Зазначу, що через необхідність погодження та державну реєстрацію витрачається додатково щонайменше 2-3 місяці. Приймання Закону про Регулятора дозволить досягти функціональної незалежності та оперативності для прийняття рішень, спрямованих на даних споживачів», - підсумував Голова НКРЕКП Дмитро Вовк.

Гарантовані стандарти якості надання послуг з електропостачання та розмір компенсації за їх недотримання

 

Тип послуги

Стандарт

Розмір компенсації (без ПДВ), грн

З дня набрання чинності Порядком до 31.12.2017

З 01.01.2018

Видача договору про приєднання та технічних умов, у т.ч.:

 

 

 

для стандартного приєднання

5 робочих днів

100

200

без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним)

15 робочих днів

100

200

у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним)

30 робочих днів

100

200

Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (стандартне приєднання), у т.ч.:

 

 

 

без потреби припинення електропостачання інших споживачів

5 днів

100

200

у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів

10 днів

100

200

 

Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (приєднання, яке не є стандартним), у т.ч.:

 

 

 

без потреби припинення електропостачання інших споживачів

5 днів

200

400

у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів

10 днів

200

400

Підключення електроустановок споживача після відключення (крім населення)

5 робочих днів

100

200

Відновлення електропостачання споживача після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих енергопостачальнику (для населення), у т.ч.:

 

 

 

у містах

3 робочі дні

100

200

у сільській місцевості

5 робочих днів

100

200

Відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні

24 години

100

200

Надання на розгляд проекту договору про постачання електричної енергії, у т.ч.:

 

 

 

для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю до 150 кВт

7 робочих днів

50

100

для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю 150 кВт та більше

14 робочих днів

100

200

Технічна перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення)

20 днів

100

200

Письмове звернення споживача

місяць

100

200

Проведення експертизи приладу обліку (для населення)

20 днів

100

200

 

Презентація "Захист прав споживачів: Компенсація за неякісні послуги" (див. тут).

 

 

версія для друку