українська російська англійська
Роман Насіров: Cьогодні послугами «Електронного кабінету платника» користуються понад 4 мільйони українців
16.11.2016 | 15:13
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Державна фіскальна служба постійно вдосконалює систему адміністрування податків. Про це повідомив Голова державної фіскальної служби України Роман Насіров, презентуючи оновлений сервіс «Електронний кабінет платника» в прес-центі ДФС.

«Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП) розпочав роботу з лютого 2016 року. На даний момент послугами кабінету скористалося 4,2 мільйона осіб. Сервіс надає можливість платнику безкоштовно працювати в ЕКП в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Тобто, платник може працювати дистанційно, не відвідуючи центри обслуговування, а це значна економія часу та мінімізація корупційної складової», - зазначив Роман Насіров.

З українських міст до топ-10 споживачів нашого електронного продукту входить Харків, Дніпро, Львів, Одеса, Київ, Полтава, Донецьк, Вінниця, Миколаїв, Черкаси.

Географія користувачів ЕКП охоплює США, Італію, Нідерланди, Німеччину. Загалом, в ЕКП зареєстровано користувачів з-понад 70 країн.

Функціональні частини Електронного кабінету платника: відкрита  (загальнодоступна) – вхід без ідентифікації користувача та приватна частина (особистий кабінет) – вхід за допомогою електронного цифрового підпису.

Нещодавно запроваджено новий сервіс у тестовому режимі - «Довідка про відсутність заборгованості». Сервіс «Довідка про відсутність заборгованості» в «Електронному кабінеті платника» надає можливість:  платникам – подавати заяви та отримувати довідки; органам ДФС – підтверджувати відсутність заборгованостей довідкою; третім особам – переглядати видані платникам довідки.

Також впроваджуються ініціативи, які передбачають:

∙        подання заяв на видачу ліцензій; реєстр заяв на відшкодування ПДВ;

∙        видачу всіх довідок, витягів в електронному вигляді;

∙        формування  та направлення електронних звернень громадян;

∙        запис на особистий прийом;

∙        створення функціоналу для обміну інформацією з ЦОВВ, правоохоронними органами;

∙        впровадження митної складової.

За словами Голови ДФС, наступного року очікується, що кількість користувачів сервісу значно збільшиться  – насамперед, це будуть особи, які мають заповнювати електронні декларації, активні платники податків, привітні підприємці, юридичні особи.

«Можливості "Електронного кабінету платника" забезпечують потреби більше 40  мільйонів фізичних осіб від отримання відомостей про доходи і податки, створення і відсилку електронної декларації до листування з ДФС та з’ясування стану розрахунків з бюджетом», – наголосив Голова ДФС.

 

версія для друку