українська російська англійська
Сервіси e-government мають допомогти, в першу чергу, новоствореним ОТГ, - Геннадій Зубко
27.01.2017 | 13:06
ПРЕС-СЛУЖБА ВІЦЕ-ПРЕМ'ЄР-МІНІСТРА УКРАЇНИ

В Україні необхідно створити  єдину базу даних усіх електронних реєстрів міністерств та відомств. Про це заявив Віце-прем'єр-міністр - Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко в ефірі «5 каналу».

«Мова про впровадження електронних сервісів e-government у рамках спільного з Естонією проекту  EGOV4UKRAINE («Підтримка електронного урядування для децентралізації в Україні»). Вони допоможуть, насамперед, новими об'єднаним територіальним громадам скористатися реєстрами і базами даних, які сьогодні ведуться в Мінюсті, МВС, ДФС, інших установах. Аби інтегрувати ці реєстри, потрібно створити комунікацію між міністерствами, з огляду на відсутність загальної бази даних в Україні», - наголосив Геннадій Зубко.

На його думку, інформація на будь-який запит має надаватися державними інституціями автоматично. «Важливим напрямком проекту є під'єднання вже працюючих ЦНАПів до електронних реєстрів. Це дозволить навести лад у веденні реєстрів та  полегшить людям життя.  Людина не має бігати інстанціями і збирати довідки, які  до завершення процедур часто вже втрачають чинність», - зазначив Віце-прем'єр-міністр.

Геннадій Зубко також нагадав, що Держагентством з питань електронного урядування України та Академією е-урядування Естонії укладений меморандум щодо реалізації проекту EGOV4UKRAINE, який доповнює  українсько-європейську програму з впровадження децентралізації U-LEAD, що стартувала в Україні у вересні 2016 року. Проект спрямований на покращення процесу надання адміністративних послуг у місцевих громадах через інструменти е-урядування.

 

версія для друку