українська російська англійська
Створено більш сприятливі умови для виробництва нових трамваїв, тролейбусів, автобусів та іншого громадського транспорту для міських та приміських перевезень
01.02.2017 | 15:12
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

1 лютого Уряд підтримав ініціативу Мінекономрозвитку, яка створить більш сприятливі умови для виробництва нових трамваїв, тролейбусів, автобусів та іншого громадського транспорту для міських та приміських перевезень.

Головними замовниками підприємств, які спеціалізуються на виготовленні трамваїв, автобусів та тролейбусів, виступають міські комунальні підприємства. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 117, комунальні підприємства зобов’язуються надавати аванс при здійсненні замовлення на вироблення продукції. До сьогодні обов’язкова передоплата становила 30% від вартості кінцевої продукції. Водночас постачальники матеріалів та комплектуючих імпортного виробництва зазвичай вимагають 100% передоплати, а українські постачальники - від 50% до 70%.

«В той час, коли вартість комплектуючих становить майже третину від собівартості продукції, а зобов’язання за авансовими платежами перевищують обсяг наявних коштів, підприємства вимушені залучати банківські кредити для виконання контрактів. Це призводить до зростання собівартості української продукції і зниження її конкурентоздатності. Врешті-решт підприємства не досягають показників навіть мінімальної запланованої рентабельності виробництва», - пояснює Перший віце-прем’єр-міністр - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів.

Відтак Уряд ухвалив рішення щодо збільшення обов’язкового авансового платежу за поставки тролейбусів, автобусів, електробусів та трамваїв до 70%.

Ухвалені зміни також дозволяють збільшити строки, за які виробник зобов’язується поставити продукцію комунальному підприємству. Для тролейбусів, автобусів, електробусів та інших колісних транспортних засобів це строк відтепер становитиме до 8 місяців, для трамваїв - до 1 року.

Раніше виробник був зобов’язаний протягом 90 днів погасити аванс, або поставити продукцію комунальному підприємству. При цьому цикл виробництва транспортних засобів з урахуванням часу поставки комплектуючих може значно перевищувати 90 днів. Так, наприклад, український завод «Електроважмаш» може поставити двигун для автобуса протягом 90 днів (лише за умови 50% передоплати), а поставка німецького редуктора Henschel для трамвая може зайняти 8 місяців (за умови 100% невідкличної передоплати).

«Нам потрібно встановити більше реалістичні строки поставок, - наголошує Степан Кубів. - Так ми збільшимо кількість українських виробників, які можуть виконати замовлення для комунальних підприємств. Це покращить конкуренцію і дасть поштовх розвитку українській промисловості».

За прогнозами Мінекономрозвитку, ухвалене рішення сприятиме налагодженню виробництва сучасних транспортних засобів із застосуванням передових світових технологій, збільшить завантаження виробничих потужностей підприємств - виробників транспорту та сприятиме розвитку внутрішнього ринку перевезень.

 

версія для друку
Анонси
30 березня - брифінг на тему "Реформа держслужби - зрада чи перемога? Чи є шанси в України"
30 березня - відкриття нового сервісного центру МВС у м. Старокостянтинів Хмельницької області
Оголошено конкурс на зайняття вакантних посад до центрального апарату Нацагентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
6 квітня відбудеться засідання громадської ради при Держводагентстві
30 березня прес-конференція на тему "Результати участі України в міжнародній програмі Уряду Японії Ship for World Youth
30 березня стартує міжнародна гуманітарно-просвітницька програма "Голодомор 1932-1933 років: Пам'ять в ім'я майбуття"
29-31 березня Голова Держенергоефективності Сергій Савчук перебуватиме з робочим візитом у м. Гельсінкі
Заступник Міністра молоді та спорту Микола Мовчан візьме участь у позачерговій сесії Міжурядового комітету ЮНЕСКО з питань фізичного виховання та спорту
29 березня відбудеться засідання Міжвідомчої комісії по узгодженню режимів роботи дніпровських та дністровських водосховищ на квітень 2017 року