Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман
закликає представників влади регулярно брати участь у роботі регіональних
call-центрів для того, щоб розуміти нагальні проблеми, які хвилюють громадян,
та оперативно їх вирішувати. Про це він заявив після спілкування із громадянами
в Урядовому контактному центрі у понеділок.
"Абсолютно корисно для усіх чиновників, і буду
закликати до цього, щоб вони регулярно брали участь у роботі таких регіональних
call-центрів для того, щоб розуміти, з якими питаннями до них звертаються люди,
- зазначив Глава Уряду - Люди мають розуміти, що з ними спілкуються для того,
щоб вирішити питання, які їх хвилюють. Потрібно не просто послухати людину, а
її зрозуміти, у чому є проблема, як вона живе, чим ти можеш допомогти".
"Питань є багато – щодо системи охорони здоров'я,
пенсійного забезпечення, багато соціальних питань, питання, пов'язані з
інфраструктурою, навіть питання було сьогодні від мешканців Дебальцево,
які сьогодні знаходяться у складних умовах, – підкреслив Володимир Гройсман, коментуючи результати свого спілкування із
громадянами в Урядовому контактному центрі. – Найголовніше – щоб влада постійно
була у діалозі, щоб розуміла, у чому є проблеми, як їх потрібно вирішувати,
просто, щоб чиновники не були байдужими. Це дуже важливо".